Partnerlerimiz

Yurtiçi İş Ortaklarımız

Kantar Media

Kantar Media

Kantar Media, İzleyici verileri, tüketici davranışları, dijital pazarlama etkinliği, tüm medya kanallarının ölçümü & analizi, marka itibarı, tüketici ilgisi ve tepkilerinin değerlendirilmesi konularında danışmanlık ve öngörü sağlayan, Türkiye’de 100+ çalışanı bulunan araştırma şirketidir. Kantar Media, bünyesindeki son derece deneyimli ve konularında uzman çalışanları ile global bilgi akışını devamlı olarak sağlamakta ve müşterilerine en iyi hizmeti sunmaktadır. Global organizasyonunda çalışan 5,000+ uzmanı ile 50 farklı ülkede, 22,000 farklı şirkete hizmet vermekte ve yaklaşık 3 milyon farklı markayı izlemektedir.

Nielsen

Nielsen

Nielsen, 100’den fazla ülkede tüketicilerin tüketim alışkanlıklarını takip eden bir araştırma şirketidir. Türkiye ofisinde 400’den fazla uzman çalışan kadrosu ile 1984’ten bu yana faaliyetlerini sürdürmektedir. Araştırma sektöründeki global tecrübesi sayesinde, perakende satış verilerini sektöre sağlamanın yanı sıra markaların medya yatırımlarını da takip ederek entegre ve yaratıcı çözümler sunan Nielsen, kendini bir araştırma şirketinden çok veri şirketi olarak konumlandırmaktadır. Ekim 2014’ten Ekim 2019’a kadar Türkiye’de Radyo ölçümlerini yürütmüştür.

İstanbul Üniversitesi

İstanbul Üniversitesi

İstanbul Üniversitesi, kuruluşu 15. yüzyıla dayanan, 1933’ten itibaren çağdaş üniversite eğitimi veren, Türkiye’nin en köklü kurumlarından birisidir. 15.000’e yakın akademik kadro ve idari personeli, 110.000’i aşkın Türk ve yabancı uyruklu öğrencisiyle Türkiye’nin en büyük üniversitesidir. Dünyanın en iyi 500 üniversitesi arasında yer almakla birlikte 2014 ve 2015 yıllarının en çok patent başvurusu yapan üniversitesi ödülüne sahiptir.

İstanbul Ticaret Üniversitesi

İstanbul Ticaret Üniversitesi

İstanbul Ticaret Üniversitesi, İstanbul Ticaret Odası Eğitim ve Sosyal Hizmetler Vakfı tarafından 2001 yılında kurulmuş olup bünyesinde 6 fakülte (İnsan ve Toplum Bilimleri, İşletme, Hukuk, İletişim, Mühendislik, Mimarlık ve Tasarım), İngilizce Hazırlık Bölümü ve 4 enstitü (Dış Ticaret, Sosyal Bilimler, Fen Bilimleri ve Finans Enstitüsü) ile araştırma ve uygulama merkezleri yer almaktadır. Üniversitemiz, 73 öğrenci ile başladığı eğitim-öğretim hayatına 9 bin öğrencisi ve 300’e yakın akademisyeni ile devam etmektedir.

Estima

Estima

ESTIMA, sahip olduğu bilgi ve birikimi kamuoyu araştırmaları alanına taşımayı öngören, kamuoyuna ve bütün paydaşlara kamuoyunun belli konulardaki algı, ihtiyaç, beklenti ve eğilimlerini doğru, hızlı ve düzenli olarak aktarmayı amaçlayan bir araştırma şirketidir. 27 yıllık tecrübesiyle ve bu alanda gerçekleştirdiği ilklerle yine bu alanda öncü bir şirket olmuştur.

ANAR Araştırma

ANAR Araştırma

1998 yılındaki kuruluşundan bu yana ANAR Ankara Sosyal Araştırmalar Merkezi, araştırmacılığın her alanında uzmanlaşmayı ilke edinmiştir. Şirket, özel sektör kuruluşlarının ihtiyaç duyduğu pazar araştırmalarının yanı sıra, kamu sektörünün ve siyasi kurumların ihtiyaçlarına yönelik kamuoyu araştırmalarında da birikim sahibidir. Medya araştırmaları ve sosyolojik araştırmalar alanında önemli bir know-how sahibi olan ANAR, 2000 yılından bu yana düzenli olarak yaptığı “Siyasi Gündem Araştırması” ile Türk toplumunun kanaatlerini sürekli gözlemleyen tek araştırma şirketidir.

Diyalog

Diyalog

1994’te Samsun’da kurulan Diyalog, 2002’de İstanbul’a taşınarak CATI altyapısını hayata geçirmiş ve ses kaydı uygulamasına başlamıştır. ESOMAR üyesi olan şirket, 16 merkezde “Yüz Yüze Diyalog” prensibiyle veri toplama hizmeti sunmakta ve sektördeki lider firmalarla çalışarak faaliyetlerini sürdürmektedir.

BDO Türkiye

BDO Türkiye

BDO Türkiye, 1981’de kurulan ve 1993’te BDO’nun global ağına katılan bir denetim ve danışmanlık firmasıdır. Denetim, vergi, muhasebe ve danışmanlık alanlarında hizmet veren BDO, 150’den fazla ülkede faaliyet gösteren global ağıyla müşterilerine güvenilir ve profesyonel çözümler sunmaktadır. Şirket, tam tasdik denetimleri, vergisel uygunluk kontrolleri ve danışmanlık hizmetleriyle iş ortaklarının ihtiyaçlarına yanıt vermektedir.

Uluslararası Danışmanlık Partnerlerimiz

RSMB

RSMB

RSMB, 1987 yılında medya ölçümleme alanında yenilikçi çözümler sunmak amacıyla kurulmuştur. Birleşik Krallık’ın televizyon izleyici ölçümleme kuruluşu Barb ile uzun süreli işbirlikleri ve çapraz medya veri entegrasyonları gibi projelerle sektörde öncü bir rol üstlenmiştir. Günümüzde, medya sahipleri, ajanslar ve reklamverenler için veri entegrasyonu, metodoloji doğrulama ve zenginleştirme hizmetleri sunarak güvenilir bir iş ortağı olarak tanınmaktadır.

Helen Harrison & Company

Helen Harrison & Company

Helen Harrison & Company Ltd, 1993 yılında kurulmuş bağımsız bir program ve izleyici araştırma danışmanlık şirketidir.  Birleşik Krallık ve uluslararası yayıncılık ile medya sektörlerine hizmet veren firma, medya denetimi, araştırma saha çalışmaları, odak grupları, anketler ve danışmanlık gibi alanlarda uzmanlaşmıştır. Ayrıca, açık hava medyası ve yayıncılar için de çözümler sunmaktadır. Şirket, yüksek kaliteli hizmetleri ve opeyetiyle tanınmaktadır.